Őrült Bors 2012.01.09. 18:24

Elindultam...

black_pepper_16x9.jpg

Végre megtörtént...

Baromi sok halasztgatás és szöszmötölés után végre
rávettem magamat és elindítottam a blogot.

Hogy mi vitt rá...?

Egyrészt imádok sütnifőzni, és szerencsére sok
bátorító visszajelzést kaptam, h gyerünk, másrészt minden kajcsit amit eddig
csináltam nagyrészt magam találtam ki és leírni természetesen egyiket sem
sikerült, szóval ennek az lett az eredménye, h szépen lassan elfelejtettem az
összes receptet :)

Nade ennek remélem most vége...

És, h mire számíthat aki meglátogat?

Szeretnék egyszerű, könnyen elkészíthető és
beszerezhető dolgokat csinálni, legyen az egy egyszerű tükörtojás ahogyan én
szeretem, vagy bármi ami kicsit több időt és odafigyelést igényel. Ami viszont
biztosan nem lesz az a pacal :) ebben nem ismerek kegyelmet...

Komolyabb utánajárást igénylő recepteknél igyekszem
feltüntetni a beszerzési forrást anélkül, h bárkinek is reklámot csinálnék...

És végül szívesen veszek minden visszajelzést,
legyen az pluszos vagy mínuszos, és ha bárkinek van valami frankó ötlete hát
nehabozzon, ebben az esetben él a ctrlc-ctrlv, persze csak miután teszteltem :)

Ne kíméljetek!!!

Ave Caesar, Nos Morituri Te Salutamus...

A bejegyzés trackback címe:

https://orultbors.blog.hu/api/trackback/id/tr503532102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása