t001b.jpg

 

egyszerű, gyors…szóval fasza

Kevés dolog kell hozzá és tényleg kb. 30 perc alatt megvan, de lehet még annyisem

Elengedhetetlen hozzávalók :

  • aszaltpari (olyanami olajban volt)
  • fekete oliva
  • mini mozzarella
  • nagyonkevés chili
  • balzsamecet v. vörösboreset
  • parmezán
  • penne tészta
  • fokhagyma

 azért nemírok mennyiségeket amúgy, mert mindenki annyit tegyen mindenből amennyit szeret :)

t001.jpg

Naszóval :

vizet forraltam a tésztának, közben a paradicsomot vékony csíkokra, a minimozzarellát negyedekre, a fokhagymát vékony karikákra, az olivákat pedig félbe vágtam.

parmezánból igyekeztem szép forgácsokat csinálni…van,h ment van, h nem.

és a kajcsi úgykészült, h :

t002.jpgoliva olajon (vagy az aszaltpari olaján) a chilit és fokhagymát megfuttattam, rádobtam az aszaltparadicsomot és kicsit pírítottam mondjuk kb 4-5 percet, ezután kb 1-2 evőkanál balzsamecetet (vagya vörösborecetet) rákanalaztam, összeforgattam és hozzáöntöttem az olivabogyókat, kicsit sóztam és fehérborsoztam.

Kellett neki még kőkemény 1 perc és kész.

 

Időközben figyeltem a vizet, amint felforrt beleöntöttem a tésztát, és „ami jó a fognak” állapotúra főztem.

Leszürtem, egy kevés főzővizet félretettem (kb féldecit) és hozzáöntöttem a paris olivás cucchoz, jól összeforgattam, ráöntöttem a félrerakott főzőlevet és az uccsó pillanatban rádobtam a mozzarellát.

Még egy kutyulás és ment is a tányérra.

Mikormár a tányéron volt a cucc, rászórtam a parmezánt és faszán beburkoltuk.

t003.jpg

 

Ugyehogy egyszerű?

jóétvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://orultbors.blog.hu/api/trackback/id/tr64908573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása